AZEERA

My photo
siyesly , if you hate me , please walk away , i dont need you .

Friday, August 6, 2010

at this moment ,

oh , pejam celik pejam celik , da sebulan lebih aku kat dungun nii . perghh , mengharungi setiap saat aku disini bagaikan permulaan untuk menjadi seorang manusia . perghh , sungguh penat bila diri digelar mahasiswi , benda karut mengarut dan mencarut mengikut setiap langkah ku disini . harihari yang ku lalui penuh pancaroba . benar tak bohong setiap katakata perilaku dan ahh segala benda disini penuh cabaran . sem pertama ni bagaikan bayi yang baru lahir , bagaikan kanak2 yang baru kenal apa itu dunia . hey kau disana , apa yang kau cuba lakukan pada aku ? haa kamu , apa yang kamu mahukan dari aku ? pandangan2 tajam yang memerhatikan aku , sungguh menyakitkan . aku benci saat aku di pantai , menghirup bau laut , ciss , kenangan2 cuba menghampiri aku . apakah ini semua ?? aku cuba mencipta buku baru , formula baru namun aku gagal . apa yang harus aku lakukan ?

No comments: