AZEERA

My photo
siyesly , if you hate me , please walk away , i dont need you .

Wednesday, March 24, 2010

jatuh cinta ,

kenapa aku mudah sangat sayang seseorang ? sumpa pelik do . bertambah pelik , sebab aku sukar , payah untuk melupakan seseorang . complicated sial life aku ni , sayang orang ni , tak dapat lupakan orang tu , terpike tentang orang di sana , mahu orang di sini , perghh , gila babi . jap jap takmungkin aku emm aku PLAYGIRL ?

tipu tipu , aku bukan dengan sape2 pun , aku single do sekarang , cuma tengah cam mesej dengan beberapa guy , yang belum tentu lagi jadi bf aku . eh biala , tak salah kan aku nak mesej diorang . sedangkan orang yang da kapel pun , le je curang , orang yang da bertunang , le je kua dengan orang lain , orang yang da kawen , lagi la , siap bole berjumpa2 , shit teringat pulak kisah lain . babi bebenar ! dah dah luput la kisah , boyot betul lahh !

ha , terpike2 pulak about budak2 malang yang text2 aku , nak tau kisah diorang ? err tak perlu lah , tak penting mana pun ha . haha , okay la , penting juga la . tapi , macam ntala haha . oh , tiba2 teringat pulak kat mama yang asyik tanya tentang si malang2 yang text aku . tapi bukan tanya pasal sorang , setakat ni emm dalam 3 guy la . aku da naik pening , aik mama ni setuju aku dengan yang mana kan , sume cam okay je , le masuk je . sape cepat dia dapat kott . haha , macam lah orang nak sangat , karut je !
apa yang aku nak mepek senarnya ni ? aku pun tak tau apa sebab aku post blog ni . da la tak sesuai langsung dengan tajuk yang di beri , sumpa aku da makin karut . haha , sian do jadi aku . da la dari dalam perut dikenalkan dengan nenas . tak pasal2 terbantut macam sekarang ni ha . taktau la fakta yang benar ke apa ke kan . aku buat fakta sendiri je , bajet saintis la kan haha .
best gak kalau jadi saintis , bole mengarut sana sini , asal kan ada bukti , mesti sume percaya haha . bodoh , sumpa aku karut gila sekarang . apa yang aku nak cakap sebenarnya ehh . err pelik gila sial . da macam apa da ha . bibir rasa macam nak smile sampai ke telinga . tapi macam tak bergerak2 je dari tadi . haha , bodoh , sumpa macam nak tergelak .
haha okay la , nak end da . bye :)

No comments: